Case: Vi ser det som en fordel at være placeret side om side med vores konkurrenter
Interview med Mette Bech Hofman, Marketingchef hos Planet Huse.
Hvilken værdi giver det jer at have jeres fritidshuse fysisk udstillet?
Det er et vigtigt kriterie, at kunderne kan opleve vores sommerhuse i virkeligheden. De har brug for at fornemme de forskellige rum, åbne lågerne i køkkenet, tjekke hvor store værelserne er i virkeligheden og ikke mindst gå helt tæt på kvalitet og detaljer.
Hvorfor udstiller I jeres fritidshuse i Byggecentrum?
Flere udstillere trækker flere kunder til, og der er naturligvis også synergier i forbindelse med markedsføring. Det er også fint, at vi har faciliteterne i Byggecentrum at trække på såsom møderum, restaurant osv.
Hvilke udfordringer får I løst ved at være udstiller i Byggecentrum?
Vi gør vores sommerhuse tilgængelige for mulige nye kunder på en rimelig central placering.
Hvilken betydning har jeres udstilling i Byggecentrum for jeres salg?
Vi spørger alle vores kunder, hvor de finder inspiration til byggeriet af deres sommerhus og 65% svarer, at det gør de i udstillingshusene. For 70% af vores kunders vedkommende er udstillingen desuden den første kontakt, de har med Planet Huse.
Vil du anbefale andre virksomheder at blive udstiller i Byggecentrum?
For vores branche fungerer det rigtig godt at være placeret sammen, som vi er her i Byggecentrum, men jeg kan ikke vurdere, hvordan det fungerer for andre virksomheder i byggebranchen.
Læs mere om Planet Huse.